CSR Blog
Praktična znanja iz sveta marketinga…
Za sve koji poslovanju pristupaju dugoročno, koji rade kvalitetno, profesionalno i posvećeno, dosledna prisutnost na društvenim mrežama je jedna od uporišnih tačaka uspeha, a evo i zašto.
1. GRADI DUGOROČNU STABILNOST
Dosledno prisustvo na društvenim mrežama pre svega pokazuje doslednost nameri da gradite dugoročan biznis, a pokazuje i vašu posvećenost kvalitetu. Ovakav pristup izgrađuje dugoročne odnose sa kupcima, potencijalnim kupcima i širom društvenom zajednicom i učvršćuje poverenje zbog posvećenosti koja se ogleda u kontinuiranoj prisutnosti.
2. STVARA LOJALNOST ONLINE ZAJEDNICE
Biti prisutan na društvenim mrežama ne podrazumeva imati napravljenu Facebook stranicu, Instagram profil ili YouTube kanal i ponekad nešto objaviti, nego znači biti aktivan i redovno objavljivati sve ono što je važno za online zajednicu, počevši od korisnih saveta, odgovora na njihove nedoumice, kao i prodajne informacije, kao što su nove ponude i akcije, novi proizvodi i usluge, zatim objave o zaposlenima u toku radu, učešćima u životu zajednice itd. Sveukupno, to znači održavati interakciju sa pratiocima. Dobro je poznato da kontinuirana interakcija sa online zajednicom pozitivno utiče na vaš brend, jačajući lojalnost vaših kupaca i online zajednice i stvarajući emotivnu povezanost sa vašim brendom, što je jedan od ključnih faktora u donošenju odluke o kupovini.
3. ČVRŠĆA POZICIONIRANOST VAŠEG BRENDA
Koristiti društvene mreže samo kada treba povećati prodaju je pristup koji ne vodi u stabilan i dugoročan biznis. Zato bi bilo potpuno pogrešno zaustaviti aktivnosti na društvenim mrežama tokom meseci koji ne spadaju u sezonu. Kada ljudi i posle godinu, dve, tri vide da je vaše poslovanje i dalje aktivno na društvenim mrežama, pored toga što stiču utisak da ste u korak s vremenom, oni takođe dobijaju jedan specifičan utisak koji glasi „Ovi su baš ozbiljni“. Koliko puta ste i sami za druge pomislili tako. Naravno, ovo ne podrazumeva da ćemo da mislimo da su neozbiljne one kompanije koje nisu prisutne na društvenim mrežama, ali ćemo svakako imati daleko zaokruženiji i stabilniji utisak o određenoj kompaniji kada se uverimo u njihovu posvećenost i na društvenim mrežama. Po društvenim mrežama vidimo koliko je neka kompanije „živa“ jer su za prikazivanje života kompanije upravo društvene mreže prava platforma.
4. POSTAJETE SASTAVNI DEO SVAKODNEVICE VAŠIH KUPACA
Društvene mreže postale su sastavni deo života većine ljudi. Ukoliko je vaše poslovanje aktivno i posvećeno na društvenim mrežama, time i ono postaje sastavni deo njihovog života. Ovo vam omogućuje da gradite daleko čvršću lojalnost kod ljudi u zajednici u kojoj poslujete.
Zato ako je vaš izbor dugoročno, kvalitetno i stabilno poslovanje, onda budite vašim kupcima na dohvat ruke, budite dosledno prisutni i na društvenim mrežama.
Ako vam je potrebna naša profesionalna pomoć u vođenju društvenih mreža, oglašavanju na društvenim mrežama, edukaciji za obrast društvenih mreža ili savetovanju, slobodno nas kontaktirajte.