Portfolio i reference
PREPORUKE KLIJENATA
Jugolab
Nakon višegodišnje saradnje sa agencijom CSR na polju društvenih mreža i oglašavanja na mrežama, naš celokupan utisak je veoma pozitivan, a tome u prilog najbolje govore ostvareni rezultati u periodu naše saradnje. Pored dobrih rezultata koje ostvarujemo na polju oglašavanja iz meseca u mesec, agencija CSR konstantno teži da te rezultate poboljša i iskoristi resurse sa kojima raspolaže na najefikasniji način, ujedno održavajući dobar balans između pozitivnih rezultata i isplativosti samog oglašavanja.
Konstantan monitoring i izveštavanje o ostvarenim rezultatima je još jedan važan aspekt naše saradnje, jer nam daje mogućnost da uvidimo prednosti i mane svakog segmenta oglašavanja i izvršimo potrebno prilagođavanje kako bismo ostvarili još bolje rezultate i dopreli do potencijalnih korisnika naših usluga.
Pored toga, važno je napomenuti i dizajn samih objava koje se objavljuju na društvenim mrežama, a tu bismo naročito izdvojili predanost ljudi iz agencije CSR da konstanto traže nova, modernija i lepša rešenja kako bismo na kraju došli do idealnog izgleda samih objava i privukli pažnju potencijalnih korisnika naših usluga.
Istakli bismo i da smo veoma zadovoljni brzinom reakcije i dostupnosti u hitnim situacijama kada je nešto neophodno brzo objaviti ili oglasiti.
Takođe, ljudi iz agencije CSR veoma pažljivo slušaju naše zahteve i prilagođavaju se njima, po našem mišljenju na najbolji mogući način, što nam dodatno olakšava celokupnu saradnju i utiče na maksimizaciju rezultata.
Predrag Vujatov, finansijski direktor
Zdravstvena ustanova Jugolab
Srednja saobraćajna škola u Novom Sadu
Zahvaljujući agilnosti i visokoj profesionalnosti Agencije CSR, idejama i pravovremenim informacijama, kao i doslednosti u poštovanju dogovorenog, što je danas u poslovanju retkost, uspeli smo blagovremeno i na pravi način da realizujemo svoje panove. Zadavoljstvo mi je da izrazim svoju zahvalnost na izvanrednoj i plodonosnoj saradnji između Agencije CSR i naše škole.
Direktor, Tatjana Popović
Taksi udruženje Red i Crveni taksi u Novom Sadu
Apsolutno sam zadovoljan uslugama Agencije CSR, a naročito što nas usmerava u pravom trenutku na prave događaje. Izuzetno nam pomažu da ostvarimo korporativne ciljeve kroz humanitarne aktivnosti i zato sam jako zahvalan agenciji na korektnom odnosu i radu.
Direktor, Mile Grandić
Centar za personalni fitness i wellness FitSpa
Angažman agencije CSR za naše društvene mreže ne samo da je doveo do povećanja prodaje, nego je porasla i svest o našem brendu i uslugama koje nudimo, što je nama mnogo važnije.
Glavna karakteristika agencije CSR je njihova spremnost da pomno saslušaju sve naše ideje i da ih zajedno sa nama uobliče i sporovedu u delo na najefikasniji način.
Mi smo veoma zadovoljni saradnjom i toplo je preporučujemo.
Direktor, Dalibor Radulović
Specijalna bolnica za bolesti zavisnosti Vita
Bolnica Vita već nekoliko godina sarađuje sa Agencijom CSR. Pronašli smo pouzdanog partnera sa kreativnim idejama, koje su značajno doprinele da naše poruke stignu do velikog broja građana.
Direktor, Milan Vlaisavljević
Škola stranih jezika My School
Saradnja sa Agencijom CSR pomogla mi je da shvatim da je svaki korak u poslovanju važan, i da doprinosi opštem utisku o celoj firmi. Da sve “male“ stvari stvaraju veliku
sliku. I da naš način razmišljanja, pristup poslu, glavna ideja mora da se neguje, da je posao proces koji stalno traje i usavršava se. Sviđa mi se njihov praktičan i moderan način poslovanja, usredsređenost na rezultat i fleksibilnost u saradnji.
Direktor, Maja Berić
Portfolio
THE MR. CROSSBOW CO
The Mr. Crossbow Co je ekskluzivni modni brend, koji se plasirao na tržištu Ujedinjenih arapskih Emirata.
Za klijenta smo učestvovali u kreiranju persone mr. Crossbowa (gospodina Samostrela) kao nosioca brenda, koji komunicira sa publikom i sa kojim se publika identifikuje. Zatim smo radili oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu (izrada i pisanje oglasa, targetiranje, praćenje i optimizovanje) za različite zemlje i regione (Srbija, BiH, Hrvatska, Crna Gora, SAD i UAE).
U pitanju je potpuno autentičan i inspirativni brend sa jasnom vizijom i koji je samim svojim konceptom deo pozitivne promene, tako da je bilo zadovoljstvo raditi sa njima.
SPECIJALNA BOLNICA ZA OFTALMOLOGIJU I OČNI CENTRI OCULUS
Oculus je jedna od vodećih očnih kuća i klinika u zemlji.
Za klijenta smo radili izgradnju kredibiliteta i upravljanje reputacijom kroz PR i CSR aktivnosti. Kreirali smo i sproveli PR strategiju za sve poslovne jedinice u svim lokalnim mestima u kojima posluju. Saradnja je obuhvatala odnose sa medijima i ostvarili smo veliki broj objava u najrelevantnijim medijima, kako u Beogradu, tako i u svim većim gradovima u Srbiji u kojima klijent posluje, ali i u nacionalnim medijima, čime smo učvršćivali postojeću reputaciju Oculusa.
Takođe smo kroz PR aktivnosti doprineli da tadašnji novootvoreni očni i laserski centar u Novom Sadu u kratkom roku postane poznat u gradu.
THE UNITED COLORS OF BENETTON
Jedan od vodećih svetskih brendova u oblasti mode.
Za klijenta smo radili kompletan marketing za oblasti Novog Sada i Šapca. Saradnja se sastojala iz nekoliko segmenata: istraživanje zadovoljstva kupaca i njihovih navika u kupovini, media planiranje i media buying (na osnovu detaljne analize interesovanja kupaca), kreiranje i produkcija radijskog spota, promotivne žurke za mlade, vođenje Fejsbuk stranice i usluge grafičkog dizajna za tekuće promotivne materijale.
ENERGOTEHNIKA JUŽNA BAČKA
Za klijenta smo radili krizni PR.
Imali smo rok od 24h da klijentu rešimo izuzetno složen problem, koji nam je do tog trenutka bio potpuno nepoznat. Naime, Agencija za privatizaciju se spremala da proda ovu firmu i to po izuzetno lošim uslovima. Rukovodstvo Energotehnike nam se obratilo da im pomognemo da u roku od 24h sprečimo Agenciju za privatizaciju da proda firmu.
Na raspolaganju smo imali svega nekoliko sati da kreiramo kvalitetan press materijal, da iskontaktiramo sve redakcije i pozovemo ih na sutrašnju hitnu konferenciju za novinare, kao i da obezbedimo prostor i sve uslove za održavanje press konferencije.
Zahvaljujući dobro odrađenom kriznom PR-u, dobili smo rekordan odziv medija i uz pomoć odgovornog izveštavanja od strane novinara i urednika primorali smo Agenciju da obustavi ishitrenu privatizaciju.
Naš zadatak je uspešno obavljen na veliko zadovoljstvo našeg klijenta, zaposlenih u Energotehnici, a i nas, jer volimo da smo deo pozitivnih promena.
POLIKLINIKA CONSILIUM
Poliklinika Consilium je ugledna novosadska poliklinika, u kojoj rade izuzetno posvećeni specijalisti različitih grana medicine.
Za klijenta smo radili upravljanje reputacijom kroz PR i CSR aktivnosti, koje su obuhvatale i kreativno-strateški deo, kao i organizacioni: odnosi sa medijima, sa javnim ličnostima i drugim važnim stejkholderima.
Sa ekspanzijom digitalnog marketinga, nastavili smo da sprovodimo PR i CSR aktivnosti na društvenim mrežama, a takođe smo kreirali i sadržaje za klijentov sajt i blog, koji su doprinosili njihovom rastu.
Ovo je bila jedna od naših najdužih saradnji i bilo je zadovoljstvo biti deo poslovnog rasta ove poliklinike, koja je primenjivala CSR koncept u svom biznisu.
AUDIOVOX
Audiovox je ekskluzivni zastupnik za Srbiju čuvenih Oticon slušnih aparata. Za Audiovox smo radili pozicioniranje na tržištu na autentičan način i to kroz CSR aktivnosti.
Osmislili smo strategiju nastupa i godišnji plan, od kojih je glavna akcija „Čuti i razumeti“ u kojoj su učestvovale brojne javne ličnosti, kao i deca sa oštećenim sluhom iz cele Srbije.
Naš zadatak je bio da u potpunosti osmislimo i realizujemo projekte, a to je podrazumevalo: odnose sa medijima, odnose sa javnim ličnostima, odnose sa donatorima i drugim važnim stejkholderima, izrada press materijala i plasiranje u medije… Odnose sa medijima smo za klijenta radili u 16 gradova u tri zemlje: Srbiji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Klijentove aktivnosti su ispratili svi najznačajniji nacionalni mediji, što je bio veliki uspeh za sve.
JUGOLAB LABORATORIJE
Jugolab je jedna od vodećih medicinskih laboratorija u Srbiji i sa njima smo doživeli veliki rast u ekspertizi zbog njihove posvećenosti kvalitetu.
Za klijenta smo radili vođenje društvenih mreža, kao i oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu. Saradnja je uključivala kreiranje sadržaja koji je u skladu sa vrednostima kompanije i koji je u službi izgradnje poverenja i privrženosti online zajednice. Oglašavanje je rađeno na teritoriji Srbije, kao i na pojedinačnim lokacijama u kojima klijent posluje.
Ova saradnja je bila jedna od najplodonosnijih. U pitanju je klijent koji je posvećen kvalitetu na svim nivoima, počevši od obične komunikacije pa sve do svih važnih detalja. To je učinilo da naš uzajamni poslovni rast bude obostran i ubrzan.
CRVENI I RED TAKSI
Crveni i Red taksi je jedno od vodećih taksi udruženja u Novom Sadu, kako po kvalitetu, tako i po brojnosti.
Za klijenta smo radili na osnaživanju reputacije udruženja kroz PR i CSR aktivnosti. Njihovo poslovno opredeljenje usmereno je na humanitarne aktivnosti, a naš zadatak je bio da im pravimo CSR i PR godišnji plan, koji su oni realizovali, a za koji smo mi izveštavali javnost kroz odnose sa svim najznačajnijim redakcijama.
Ovo je bila izuzetno lepa saradnja zato što je sastavni deo našeg poslovanja CSR koncept, a to je da svojim poslovanjem ovaj svet činimo lepšim mestom za život, što za prirodnu posledicu dovodi i do još većeg poslovnog rasta.
KINESKI RESTORAN DVA ŠTAPIĆA
Dva štapića je poznati kineski restoran, koji je nastao u Novom Sadu, a posle se proširio i na Beograd.
Naš osnovni zadatak bio je da nove i neobične ukuse iz Kine „odomaćimo“ u restoranu klijenta i integrišemo sa dotadašnjim menijem kineske hrane.
Za klijenta smo od početka do kraja kreirali kampanju, počevši od smišljanja naziva novog i posebnog menija, kojeg smo nazvali „Egzotik meni“, pa do osmišljavanja sadržaja kampanje i njene realizacije. Radili smo odnose sa medijima, organizovanje događaja (takmičenje u jedenju štapićima hrane iz „Egzotik menija“), osmišljavanje izgleda i sadržaja novog menija, bilbord kampanju, kao i kampanju za zaposlene (kako da na pravi način nude novi meni).
U roku od mesec dana novi meni se u potpunosti stopio sa postojećim, što znači da je rast porudžbina kulminirao za mesec dana, što je nadmašilo klijentova očekivanja vezana za brzinu dobijanja rezultata kampanje.
SPECIJALNA BOLNICA ZA BOLESTI ZAVISNOSTI VITA
Za klijenta smo radili PR i CSR aktivnosti, glavni zadatak nam je bio da stvaramo jasnu asocijaciju u svesti publike: bolesti zavisnosti – bolnica Vita. U tu svrhu napravili smo PR godišnji plan, kojeg smo svake godine realizovali, a koji je obuhvatao bavljenje temom prevencije narkomanije, alkoholizma i kockanja.
Za klijenta smo predlagali i sprovodili najefikasnije načine kako da dopremo do što većeg broja ljudi, te smo organizovali istraživanja o informisanosti građana na temu bolesti zavisnosti, a zatim i izradu press materijala kao i koordinaciju sa medijima.
Naše objave su se pojavljivale u svim najrelevantnijim medijima, nacionalnim i lokalnim u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Ova saradnja je doprinela da je Vita izgradila dugoročne i stabilne odnose sa svim značajnijim redakcijama u zemlji i regionu, što je dalje dovelo i do većeg broja pojavljivanja Vite u medijima na temu narkomanije, alkoholizma i kockanja, a i time i njene snažnije reputacije u javnosti.