CSR Blog

Praktična znanja iz sveta marketinga…

Ako vodite vaš biznis na Fejsbuku i Instagramu, od izuzetnog značaja je bezbednost vaših profila. Ovo je naročito važno ako imate i Business Manager i Ads manager, odnosno ako upravljate biznisom i oglašavanjem na Fejsbuku i Instagramu.
Ljudi poput vas, koji posluju na društvenim mrežama, ciljna grupa su onima koji upadaju u tuđe profile, preotimaju im stranice, koje potom preimenuju i vrše razne prevare i preprodaje preko njih, plus što koriste vaš nalog za oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu trošeći vaš novac.
Međutim, ako se držite osnovnih načela bezbednosti, onda vam se to neće desiti. Zato vam sada pišemo o tome koji je to bezbednosni minimum kada je u pitanju vaš lični Fejsbuk i Instagram profil.

BEZBEDNA ŠIFRA

Ukoliko šifra nije bezbedna, bukvalno za par sekundi softveri za probijanje šifri mogu da vam upadnu u profil i dobiju pristup svim vašim poslovnim stranicama i računima za oglašavanje.

  1. Saveti za bezbednu šifru:
    Nemojte u šifri stavljati imena vaše dece, ili vaš datum rođenja ili broj telefona, naziv firme i slično.
  2. Šifra treba da bude kompleksnija, da sadrži i znakove poput #;$/, poneki broj kao i kombinaciju velikih i malih slova, kao naprimer: #oVo3%Je5”Dobra/*$sifra!
  3. Na svakih 6 meseci menjajte šifru.
  4. Ako vam je teško da zapamtite šifru, zabeležite je negde da vam bude lako dostupna.
  5. Nemojte istu šifru koristiti na drugim mestima, jer prvo što hakeri rade jeste da isprobaju postojeću šifru na drugim kanalima (vašem mejlu, Instagram profilu i drugim sličnim mestima).
  6. Ako mislite „Neće mene“, dovodite sebe i vaše poslovanje u ozbiljan rizik.

UKLJUČITE OVO DUGME NA VAŠEM PROFILU

Da li ste uključili ovo dugme na vašem fejsbuk ili instagram profilu?
Na vašem Fejsbuk i Instagram profilu nalazi se dugme Two-factor authentification/Dvostruka potvrda identiteta (ono se nalazi u Gmail-u i na svim mestima gde imate svoje naloge), koje služi tome da u vaš nalog ne može neko upasti tek tako, čak i ako probije vašu šifru. Da bi pristupio nalogu, mora dodatno da ukuca kod koji dobijete u zavisno od toga da li ste prijavili da vam bezbednosni kod stiže kao SMS ili preko aplikacije Google Authenticator na mobilnom telefonu (koja je besplatna i lako se instalira). Moja je preporuka da koristite pomenutu aplikaciju.
Da biste uključili ovo dugme, neophodno je da odete na svom Fejsbuk ili Instagram profilu u Podešavanja/Bezbednost, odnosno Settings/Security i tamo ćete naći opciju Dvostruka potvrda identiteta/Two- factor authentification. Uključite to dugme i izaberite na koji način želite da vam stiže bezbednosni kod.
Ukoliko želite da saznate koliko su vaši nalozi bezbedni, slobodno nas kontaktirajte.

Potreban vam je stručan i iskusan tim za upravljanje Business Managerom i oglašavanjem na Fejsbuku i Instagramu? Zakažite besplatnu konsultaciju.

U međuvremenu, obavezno uključite ovo dugme. Imate neko pitanje? Pišite nam!